-->

Masukkan Email Anda untuk berlangganan lirik

Delivered by FeedBurner

Syah Loetan - Aceh Selatan

Jinoe lon kisah atjeh selatan
Tapak tuan geuboh nan kota
Leupah that cidah alam disinan
Ngon peumandangan laot hindia

Keunoe hai rakan tapiyoh siat
Taduek meusapat bak jamboe hatta
Nyoe kon hukom nyoe kon adat
Mungkin tabi'at jeut keubeasa

Tapak Tuan peugawee keumawee
Gunong keulambee jalan meulengkok
Samadua ramee meuhambong
Dama tutong ureung ceumatok

Batee tunggai galak seumeulhoh
di Lhok pawoh candu piep patok
Ujoeng Kareung maju pubrok u
Di alue paku sabe na krek-krok

Keunoe hai rakan tapiyoh siat
Taduek meusapat bak jamboe hatta
Nyoe kon hukom nyoe kon adat
Mungkin tabi'at jeut keubeasa

Nabsu keumalem jak Laboh Haji
Nabsu keucampli u Kuta Faja
Nabsu mita peng jak u Blang Pidie
Nabsu meutani u Gunang Jaya

Keudee Kandang peukan tan maju
Kuala Bak u jalan kamate
Kota Menggamat jinoe ka masyhu
Moto ka'a'u na jijak sabee

Beubekna beungeh wahe e rakan
Beujeut hiboran panton lagu nyoe
Lon lakee meu'ah dum seukalian
Roh meuboh sajan gampong geutanyoe

10 komentar:

Scout of Lampung said...

Saya asli Yogyakarta, tinggal & lahir di lampung timur, tapi saya suka sekali dengan lagu2 & kebudayaan aceh. Doakan, semoga dalam waktu dekat saya jadi warga aceh, lhokseumawe... :D

Unknown said...

assallammuallaikum...saya juga orang jogja, saya juga menyukai lagu aceh selatan ini, liriknya bagus, menarik, enak didengar, kebetulan juga pacar saya orang aceh selatan :D

Update.nagan said...

mantap tat lirik jih

Unknown said...

bereh

Unknown said...

Gampong long hana roh inan lagoe, ahahahahaa ...

Siti Hamidah said...

Udah kan

Siti Hamidah said...

Jadi niakh kah pak? Hehehe

Unknown said...

Bismillah, saya suka lagu Aceh Selatan,, semoga suatu hari ini saya bisa kesana hidup bersama orang yang saya cintai di sana,, Semoga aku dan dia kelak benar berjodoh.
Aamiin๐Ÿ™

Unknown said...

Bismillah,, saya sangat suka dengan lagu Aceh Selatan,,semoga suatu hari nanti saya bisa kesana hidup bersama dengan orang yang saya cintai, Andi Suparman ๐Ÿ˜˜
Semoga Allah SWT selalu menjaga dia disana,,aku selalu berdoa semoga aku dan dia kelak benar berjodoh.
Aamiin ๐Ÿ™

Unknown said...

Saya Yulita Asmara,, saya tinggal di Saung Naga kec.Peninjauan Oku sumatera selatan

Post a Comment